You are here: Home AKTUALNOŚCI Aktualnośći Rekolekcje w Zakopanem

Rekolekcje w Zakopanem

24 sierpnia grupa 32 osobowa zgromadziła się przy Kościele Św. Stanisława BM w Lubaczowie, aby po Mszy Świętej wyjechać na wakacyjne rekolekcje. Po kilkugodzinnej jeździe dotarliśmy do Krakowa, gdzie udaliśmy się do Go Jumpu - parku trampolin. Następnie pojechaliśmy do Zakopanego, zakwaterować się do hotelu i zjeść obiadokolacje. Byliśmy głodni wrażeń, wiec wyszliśmy na wieczorny spacer po Krupówkach. Kolejny dzień był dla nas bardzo intensywny. Od razu po śniadaniu ruszyliśmy na Morskie Oko, by podziwiać piękne góry. Pogoda była słoneczna, bardzo sprzyjająca by zdobyć jakiś szczyt. Uznaliśmy, że na nasze możliwości najlepszy będzie Szpiglasowy Wierch 2172m.n.p. i po około 1,5h byliśmy już u celu. Widoki były zadziwiające.

Musieliśmy jednak szybko wracać, bo zbierało się na deszcz. Byliśmy tak zmęczeni, wiec od razu po kolacji poszliśmy wypocząć. Następnego dnia za cel obraliśmy Gubałówkę, na której główną atrakcją był tor saneczkowy. Po południu pojechaliśmy do Gorącego Potoku w Szaflarach, gdzie spędziliśmy niesamowite 3 godziny wygrzewając się w gorących wodach. W niedziele nadszedł czas pożegnania się z Zakopanem. Wyjechaliśmy po śniadaniu w stronę Krakowa, by pospacerować po rynku i zjeść pyszne lody. Na koniec udaliśmy się do Łagiewnik, gdzie mieliśmy okazje uczestniczyć w koronce i Mszy Świętej w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. Do domów wróciliśmy zadowoleni, z niezapomnianymi wspomniani z wakacji.IMG_4371a.JPG